Syns du så finns du

Valet närmar sig alltmer och många vill ha svar på frågor för att kunna göra kloka val. En del av oss tycker det är viktigt att synas och att vara tillgängliga på olika vis.

Jag har hittills valt att föra fram mina tankar i denna blogg och breddar nu möjligheterna för Dig och mig att utbyta tankar, påstå, föreslå och svara på frågor.

TV4 Nyheterna har tagit initiativ till en facebooksida kallad Valet 2010 Karlskrona med lokalanknytning. Till min förvåning är det nästan bara jag som finns här. Lite skämmigt är det att inte fler politiker tar tillfället i akt att synas och att svara på frågor.  Nåväl  Bengt Saltö är en frisk lokal kulturdebattör kolla in vad vi pratar om här : Politik på facebook

Rösta och Rösta Rätt i årets Val!

Kommentera

